Filtrera
Snoot står för innovation, kvalitet och funktionalitet. Snoot har alltid utmanat sig själv för att skydda varumärkets unikhet samtidigt som det ständigt utvecklas. Sedan företagets grundande 2009 var Snoots vision att kombinera de strikta kraven på funktionalitet och hållbarhet inom sportklädesindustrin med ögat för detaljer och designmedvetenhet inom modeindustrin. Denna vision resulterade i kläder som är vackert designade, med en modern passform kombinerat med en hög funktionalitetsnivå.
Vintern 2018 inleddes en ompositionering av varumärket. Snoots produkter tar en allt mer distinkt och exklusiv stil. Företaget har följt en klar och enkel filosofi: att skapa unika produkter av högsta kvalitet, “tidlösa”, mångsidiga och innovativa.
Sport, komfort, kvalitet och konsekvens har alltid varit de distinkta egenskaperna för Snoot-varumärket, som över åren har kunnat utvecklas samtidigt som det har förblivit konsekvent med sitt arv, i en ständig sökning efter en ständig dialog med sina många konsumenter i världen. Vi strävar efter att ofta omdefiniera Snoot-varumärket, och att förbli konsekvent med dess historia och dess DNA, genom att anta ett nytt sätt att göra affärer.